Godingar från Gina och HM!

Jag nämnde ju förut att jag kollat runt lite efter en skinnkjol, är riktigt sugen på en! Min fina kusin hade på sig en riktigt snygg ifrån HM, så jag dök genast in på deras hemsida för att kolla. fastnade såklart och hittade lite annat också. Här kommer lite bilder på plagg som är välkomna in i min garderob!

Shorts ifrån HM, 199kr

Kjol ifrån HM, 199kr


Klänning ifrån Gina Tricot, 199kr.
Jag inser nu, efter mitt besök på Gina Tricots hemsida att jag lika gärna kan göra ett inlägg med smått och gott enbart där ifrån. Herregud vad mycket snyggt jag hittade! Det får bannemig bli en tur till Gina, snarast. Det här håller inte! Så mycket snygga vardags och festkläder. Unbelievable!
Nu blev det bara tre små godingar i detta inlägg men jag kommer som sagt att sukta efter mer kläder. Så håll utkik! I veckan kommer det upp ett Gina tricot inlägg, det är ju inget snack om saken. 
Shoppa i helgen? Någon?




Kommentarer
Du heter? Sabina

fina grejer!

2011-10-04 @ 21:47:07
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Du heter? Sabina

fina grejer!

2011-10-04 @ 21:47:33
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0