Ett lyxigare alternativ

Är hemma i huset och umgås lite med mamma medans vi väntar på att pappsen ska komma hem. Han har nämligen hundburen i sin bil och den behöver jag ha när jag ska köra hem med vovven. Jag gillar att vara hemma här i huset, saknar det ibland. Saknar mitt rum och det är ju inte så konstigt med tanke på att jag är uppväxt här. Jag har bott exakt hela mitt liv i detta hus. Jag är till och med tillverkad här, haha. Tänk vad många minnen jag har här ifrån! ♥
Vad kärleksfull jag blev men jag har alltid en sån skön känsla när jag är här hemma.
Annars händer det inte så mycket mer just nu. Handlade en snabbis efter jobbet men kunde inte bestämma mig för vilken fredagsmiddag det skulle bli så jag köpte lite olika alternativ. Får se sen, jag är sugen å hemmagjorda hamburgare igen, haha. Tröttnar aldrig!
Så mitt uppdrag när vi kommer hem till lägenheten sen är att få med min kära sambo på hamburger idéen. Ingen aning om det blir en lätt match eller inte, vi åt ju hamburgare i onsdags haha. Då var det dock frysta hamburgare, den här gången har jag lyxat till det lite haha så det kanske blir en enkel match. Vi hörs senare!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0