Gårdagen - nån drink för mycket

Förresten, jag kom på en sak. Har ju inte berättat om kvällen igår, den var riktigt bra! Vi började här hemma hos oss, jag Mikael och Sofia. Det blev tacos och en härlig förfest innan vi drog in till stan. På hållplatsen hittade vi två killar med världens dialekt, haha, dom var från Skara. Dom hakade på oss dit vi skulle, nämligen till Henriksberg. Ett ställe i Majorna där jag aldrig hade varit innan. Killarna som ligger bakom festivalen, Snusstock, hade hyrt takterassen som för övrigt hade en jäkla utsikt. Fint!
Två band spelade och en väldans massa folk var där. Goda drinkar blev det, kanske någon för mycket men vad tusan gör det egentligen? Så det var allt en bra kväll med härliga människor och dans, var hemma strax innan halv 4. Så då förstår ni att det inte varit allt för mycket aktivitet här i våran lya idag, haha. Dock har jag ju lagat både pannkakor, som förövrigt var hur goda som helst. Tänk att en pannkaka kan ge sådan tillfredställning, haha. Och så middagen förstås, inte illa för att ha varit bakis halva dagen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0