Jeans och bröd

Har precis slängt ihop en deg, eller det liknar mest en smet när man bakar med så mycket ägg i som det är i detta bröd-receptet. Har nämligen slut på bröd här hemma, tänkte bunkra upp lite aå jag dubblade receptet.
Det är superenkelt, går snabbt och innehåller inte så många ingredienser. Slänger upp receptet för er som är nyfikna senare idag.
Annars har jag en till lugn kväll för mig själv. Har inte riktigt landat ännu i mitt mysande, känns som jag kom hem från jobbet nyss. Slutade ganska tidigt idag, 15:30 vilket är en helt okej tid men jag slank i några butiker efter jobbet så jag var hemma lite senare. Dock gör det inte mig någonting, jag är nämligen en glad tjej efter den shoppingrundan. Har, tro det eller ej, inte shoppat på eeeeevigheter. Det är faktiskt helt sant! Så idag inhandlades det ett par nya jeans, dom satt som ett smäck och det gjorde mig helt lycklig. Har alltid kämpat med jeans, jag har en slags hat-kärlek till dom. Har aldrig tyckt att det är bekvämt med jeans men det är så otroligt snyggt och passar verkligen till allt. 
Så, nu är jag redo att bli en jeanstjej, tror jag haha. Dom är snygga och mörkblåa! Sedan, som ett mirakel hittade jag ett par jeans till som också passade. Helt otroligt! Dom var också supersnygga, med dragkedjor på bakfickorna och lite ljusare slitningar där fram på benen. Dock fick dom inte följa med hem .... idag, haha. Jag kände att två par jeans med en gång blev för mycket, dom som jag inte köpte kostade dessutom 499spänn. Låster inte mycket i mångas öron, framför allt inte om det är jeans vi snackar om men det räckte helt enkelt med ett par jeans idag. Kanske köper dom andra imorgon eller nästa vecka, haha!
Nu måste jag kolla hur det går för mitt bröd i ugnen, tänkte slänga ihop en annan grej som jag aldrig provat innan. En variant av bröd och kex, vet inte riktigt men det blir nog bra.
Gillar hur jag totalblandat två helt olika ämnen i detta inlägg, enjoy!
Vi hörs,


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0