Lyx-fredag imorgon

Det blev inte jag som körde in till stan för att hämta mammsen, pappsen och ligan. Min sambo fick det uppdraget. Men det gör mig ingenting, sitter ju bänkad i soffan framför Idol och har hunden bredvid mig. Inte illa såhär på en torsdag! Molly rev precis av sin låt och hon gjorde det bra. Jag gillar henne och några till.
Dagen har som sagt varit bra. Dagen på jobbet gick ju snabbt trots att den var ganska lång men det kändes inte. Vet ni hur jag menar? Man har lixom alltid nånting att göra så dagen bara flyger iväg.
Ska bli så gott att krama om min mami nu när dom kommer hem! Jag är verkligen en riktig mammagris, kommer nog alltid vara det, haha. Snart 21 år och mammagris, en stolt sådan!
Har nog råkat bli en liten pappagris nu på senare dagar också.
Imorgon är det fredag, jag gillar den dagen. Jag jobbar dessutom en kort dag vilket alltid känns som en riktig lyx just när det är fredag.
Vi åker nog till Tjörn imorgon och myspyser med Tony i hans nya lya. Hoppas på någon bra film! På lördag har jag planerat en liten överraskning för min Mikael. Det var faktiskt lite kul, jag bestämde mig nu i veckan för att fixa en överraskning just på lördag. Så tänkte jag skriva in det lite checkt i min snygga almanacka och såg att på lördag är det den 1 Oktober, vilket betyder att jag och Mikael har varit tillsammans i 3 år och 5 månader precis på dagen. Coolt va? Det passar ju superbra med min överraskning då. Låter som det är värsta grejen men det kommer bli mysigt, det vet jag. Ha nu en fortsatt bra kväll! Det där lät ju vuxet värre, haha. Påtal om vuxen så kommer dom snart! Wiie.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0