Mys innan jobbet

Ännu en mysmorgon såhär innan jobbet. Härligt tycker jag, med tanke på att regnet öser ner och jag sitter i soffan med en kopp te. Börjar inte förrän kl 10, lyx!
Jag har ett stort problem denna morgonen, ett i-landsproblem såklart haha, jag vet inte vad jag ska ha för jacka?! Är det inte ett fruktansvärt irriterande problem. Trots att regnet verkligen öser ner så är det ganska varmt ute. Så vad sjutton tar man på sig?
Får helt enkelt lösa detta innan jag kliver utanför dörren.
Idag är det väl en måndag som alla andra, hoppas på att jag får mitt schema inför hela hösten idag eller imorgon, så att man kan börja planera lite.
Tror att veckan kommer gå snabbt, precis som alla andra veckor rusar förbi och även denna helgen är fullspäckad så det känns bra.
Har varit lite småkrasslig nu i en vecka, lite småfebrig och ont i halsen till och från, men det har inte riktigt brutit ut. Vilket förstås är bra eftersom mitt immunförsvar kämpar på som tusan, hoppas jag?!
Idag känns det dock riktigt bra :)
Så, vi hörs väl under veckan som kommer. Ha en bra måndag!


Kommentarer
Du heter? Anonym

En fullfjädrad skaljacka är det man ska ha på sig i detta väder. Är du miljömedveten så kan jag rekommendera klättermusens einride, alternativt allgröna. Riktigt bra jackor, som dessutom är finfina.

2011-09-05 @ 09:16:25

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0