Söndagsfrukost

Gud vilken otroligt god och perfekt söndagsfrukost vi precis har haft, här i våran fina lägenhet. Jag slängde ihop en omelett med feta ost i och satan vad god den blev. Helt otroligt! En kopp grönt vaniljte och en smörgås till det blev ju helt perfekt. Så nu sitter jag mätt i soffan med filten om mig. Men så länge ska jag inte sitta här och mysa. Om en liten stund ska jag klä på mig och åka bort till mamma och pappa. Det är dags att använda sina frisörkunskaper, haha. Mamma ska klippa och färgas och jag ska passa på att färga mitt hår också. Utväxten är helt bedrövlig och min blonda slinga ska fixas till.
Kommer bli kanon! Kanske att Mikael får sig ett klipp också, han börjar bli lite långhårig.
Efter frisörstugan ska vi äta middag tillsammans, hela familjen. Min bror är också hemma så det blir trevligt. Pappas älg-gryta står på menyn, inte helt fel.
Så ser min söndag ut! Har ni också en bra söndag framför er? :)

Kommentarer
Du heter? Lisa ♥

Så otroligt målande och fint du skriver. Så härligt när folk njuter av livet och dessutom kan beskriva det i ord. Nu blev jag också lite inspirerad av ditt mys....ha en fortsatt mysig dag =)

2011-09-18 @ 12:16:38
URL: http://foreverlisa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0