Upper East Side

Halva lyxfredagen har gått och jag är så kolosalt trött! Är det nån mer än jag som känner sig som en zombie just nu?
Herregud vad sega vi var imorse, jag och min sambo. Det slutade med att vi gick utanför dörren tillsammans och sedan sprang åt varsit håll. Jag till bilen, han till bussen, haha. Men vi hann båda två, bra jobbat!
Just nu har jag inte så mycket för mig. Sitter och mumsar på min egengjorda snickers. Ja, det påminner iallafall om snickers. Gjorde det förra veckan, experimenterade lite i köket och det blev riktigt gott.
Tänk er typ ischoklad med snickers-smak och kokos i. Så smakar det! Gott med andra ord och LCHF-såklart.
Påtal om kök, gissa vem som fick en sprillans ny, svart Sodastrem igår? JAG!
Vi provade den först idag, vi tog lite fredagsbubbel efter jobbet och den funkade fint. Snygg är den också. Så nu är jag en lycklig tjej! Jag som alltid släpar hem flera liter med bubbelvatten. Nu är det slut på det!
Ikväll tar vi oss nog en hemmakväll med en massa mys och gos. Imorse när vi försökte sega oss upp bestämde jag att vi skulle ha minst en sovmorgon hemma den här helgen. Tror den där idéen ploppade upp eftersom jag hade sovit sov en prinsessa i våran nybäddade säng med lakan som doftade äpple. Så, sovmorgon is coming up tomorrow!
Är egentligen så fruktansvärt restaurang-sugen. Det har jag varit ett bra tag fast fråga ni min sambo så svarar han att jag alltid är sugen på restaurang, haha. Men det är ju så gott och jag älskar att bara sitta där och njuta av atmosfären. Titta på folk och mysa! Det är det jag gillar med att gå på restaurang.
Tänkte bädda ner mig i soffan och kolla på Gossip Girl, det är dags att ta upp kontakten med mina vänner på Upper East Side. Hörs sen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0