Vin-resa i Tyskland

Det var ju roligt att man faktiskt kom hem från jobbet. Kändes som att bussen aldrig skulle komma när jag stod och väntade på den. Jag kom dock underfund med en sak då jag stod och väntade. Det är dags att lägga undan sommarjackorna nu! På tok för kallt och då hade jag ändå min stora stickade halsduk till.
Dagen på jobbet har varit bra och gått ganska snabbt. Jag både gillar och inte gillar när dagarna går fort. Idag gjorde det ingenting, jag har haft en fredagskänsla hela dagen idag och eftersom dagen sprang iväg kom vi ju helt plötsligt närmare den riktiga fredagen och det är ju grymt.
Dock är det inget speciellt planerat imorgon men det är det jag gillar. Jag ska hämta min sötaste vovve efter jobbet imorgon, hon ska bo hos oss under helgen och kanske några dagar i nästa vecka. Vi är alltså hundvakter!
Hon var så otroligt duktig sist så det ska inte bli några problem. Mina päron skall på vin-resa i Tysklan, kommer nog bli kanon.
Men som jag nämnde igår kan det vara bra med en lugn helg. Vill äta god mat, kolla på massa filmer och bara mysa. Dock har jag ingen aning om vad vi ska slå till med för fredagsmys?
Sitter just nu i soffan och kollar på Vänner, alltid lika bra haha. Tänkte slänga ihop någon enkelt middag.
Hörs om en stund!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0