110Km/h

Om jag säger såhär, livet flyger på i 110km/h, så ljuger jag inte! Inte för fem öre.
Precis så känns det. Det går i ett, hela tiden. Men jag tycker ändå att det är roligt. Trots att jag inte mår så bra.
Jag var på vårdcentralen idag igen och lämnade typ tusen prover. Kanske inte tusen men jag tror att dom ska ta 7-8 olika prover från det blodet jag lämnade. Tror jag lämnade 4 rör, om jag inte såg fel.
Så nu kanske dom hittar något, vem vet. Dock är dom inne på ett lite annat spår nu nämligen stress.
Har fått blandade åsikter kring just det ämnet, stress och jag vet inte själv vad jag tycker eller tänker. Jag har hur som helst valt att inte tänka för mycket på det, just nu. Jag skall i alla fall för första gången i hela mitt liv på akupunktur. Det skall bli riktigt spännande! Jag är faktiskt lite taggad och har inbillat mig att det kommer vara skönt.
Vi får väl se vad jag tycker efteråt, haha. Men jag har ju inget emot sprutor eller nålar så det skall nog gå bra. Sen känner jag mig själv såpass bra att jag vet att jag kommer att vara nervös innan. Men det får man!
Annars har det inte hänt så mycket. Det var otroligt skönt att vara lite långledig nu över påsken. Har haft en riktigt mysig, grym och rolig helg. Den har innehållit lite av allt. Mys med familjen dock utan pappa som är i Norge men jag fick hit en moster istället så det blev ju mer än bra. Familjemiddagar åt alla håll och lite påskparty med kompisarna. Perfekt!
Nu är det bara träningen som skall komma igång igen men just nu är det bara promenader som gäller.
Men det är ju bättre än ingenting så jag lägger ingen vikt på det. (Läs försöker att inte stressa upp mig över det).
Det kommer! Jag har fortfarande en otrolig motivation, bara det är grymt.
Nu har det blivit dags att krypa ner under täcket. Sovdags snart. Börjar tidigt imorgon och jobbar en lång dag.
As usual :)
Ha det gott!
Förresten provade jag ett nytt lchf-bröd idag. Får smaka det till frukost imorgon, det luktar i alla fall gudomligt och var väldigt enkelt att göra. Känns lovande!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0