Glitter och 1000 minusgrader

Är precis hemkommen från ett pass på gymmet. Zumba för att vara exakt. 
Är så himla glad denna fredag, tror att det är vädrets "fel" trots att det är typ 1000 minusgrader ute. Men solen skiner som aldrig förr, himlen är helt perfekt blå och överallt så glittrar det. Jag gillar det!
Min tanke nu är att jag ska hoppa in i duschen, sedan baka lite kanske städa nått varv i lägenheten och kolla på Sex and the city. Jag ska ha en helskön dag med andra ord.
Ikväll blir det nog lite vin. Jag hade tänkt ha en vit helg till så jag ska bara dricka vitt vin ikväll, haha!
Briljant.
Känner att jag inte får ut så mycket av detta blogginlägget. Vi hörs sen!
Tog vägen om hälsokosten efter träningen och köpte en burk med stevia-pulver. Därför skall jag baka, måste ju prova detta omtalade sötningsmedel. Ska bli kul och hoppas på bra resultat! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0