Måndagstråk.

(Väldigt entusiastisk rubrik)
Sitter på kontoret idag. En ganska seg måndag faktiskt, brukar inte måndagar vara det? Det känns som att när måndagen har gått så går resten av veckan i 110km/h, typ.
Har lunch just nu, så därför tänkte jag att jag kunde passa på att blogga lite.
Skall snart ta tag i att ringa lite kunder igen, trevligt och skönt att få lite gjort. Idag hade jag bokat på mig ett träningspass, tänkte provat en ny grej med samma grymma instruktör som jag hade på zumban men såg att dom bytt instruktör och då kände jag inte för det längre.
Dessutom så slutar jag en timme tidigare än vad jag trodde, så då blir det ett sånt dumt glapp mellan jobb och träning. Mikael åker till Malmö idag och kommer inte hem förrän på torsdagkväll, så har jag tur hinner jag pussa på honom lite innan han åker. Så ja, jag bokade av mitt träningspass.
Skall dock träna imorgon så jorden går inte under, som tur är! Imorgon skall jag prova på cykel aktivio för första gången. Skall bli kul!
Nej hörni, nu hinner jag inte blogga mer. Dags att ta tag i jobbet.
Vi hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0