Otroliga vuxenpoäng

Jag har försvunnit i jobb och lite annat de senaste dagarna. Men här är jag och lever, det gör jag!
Jag ligger i soffan under min gosigaste filt, ni vet den jag tog hem från Chilli förra helgen? I just love it!
Satt med den imorse och åt frukost innan jobbet, det kallar jag vardagslyx. Och, jag är nästan säker på att jag håller på att bli vuxen när jag gillar att ha på nyhetsmorgon på tv4 samtidigt som jag gör iordning mig inför en jobbdag. Konstigt egentligen. För några år sedan kunde jag knappt kolla på nyhetsmorgon för att det var tråkigt. Men numera är det helt enkelt mysigt!
Sedan är det så otroligt checkt att dom har en klocka uppe i högra hörnet under hela tiden, perfekt!
Men trots det kom jag försent till jobbet idag. Sådär en 4 minuter eller något, otroligt irriterande. Jag gick ner till bilen i bra tid men insåg halvvägs att jag glömt mina termobyxor..
Jag gick i mina leggins och tänkte för mig själv hur fruktansvärt kallt det var och tänkte sedan att, gott att jag har med mig termobyxorna till jobbet. Ha, trodde jag!
Så det var bara till att springa tillbaka upp till lägenheten och hämta dom.
Annars har det varit en bra dag, för min del är det faktiskt fredag redan idag. Hur gott är inte det då?
Jag har bestämt med mig själv att jag absolut är värd att vara ledig imorgon. Underbart!
Jag har bokat upp mig på ett zumbapass på förmiddagen så jag ska faktiskt ta mig upp ändå.
Påtal om träning så måste det ha hänt någonting med mig. Under en tvåveckors period har mitt tänk kring träning ändrats nått fruktansvärt.
Jag var lite småsur både i måndags och tisdag över att jag var tvungen att boka av mina två träningspass. Fruktansvärt konstigt känsla. Nu är det träning inbokat både imorgon och på söndag, känns bra!

På lördag ska vi ha middag med hela min familj. Det känns faktiskt lite sorgligt. Min bror ska flytta till andra sidan Atlanten och kommer befinna sig där dom närmsta 6 månaderna. Otroligt kul för honom men jag vet inte riktigt om jag gillar det. Men äsch. Det är ingenting att oroa sig för, egentligen.
Kommer bara kännas lite konstigt, thats it.
Tanken var att jag skulle hälsa på honom men dom planerna får nog läggas på hyllan. En resa till USA får göras någon annan gång, i framtiden.
När vi ändå pratar om det stora landet så kan jag nämna att jag och tjejerna på Manhattan har funnit varandra igen. Det gick flera dagar utan att jag kollade på ett endaste avsnitt av Sex and the city men nu är vi bakc on track igen. Känns bra!
Så den tiden jag inte tränar imorgon kommer jag ligga i soffan, med gosefilten och kolla på SATC.
Så vet ni vart ni har mig!
Har lite annat smått och gott att fixa också. Jag är ju ledig!...

Mysfrukosten imorse ♥

Kommentarer
Du heter? bjonas

jättekul och intressant inlägg :)

2012-02-02 @ 22:59:44

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0