Skönhetstävling?

När man knappt kan hålla ögonen uppe är det kanske läge att gå och lägga sig? Man kan ju tycka det men först vill jag dela med mig av en bild på mina otroligt o-snygga semlor jag bakade förut. Gjorde varsin, till mig och Micke, som vi mumsade på framför tvn. Det coola är att dom verkligen var goda och mätt blev man också!
Vi åt middagen precis innan men valde att äta en mindre portion mat så att vi kunde knö i oss varsin semla. Gott!
Dom blev helt kart godkända, inga problem där inte. När jag åt semlan kände jag att allting är möjligt, lchf-mässigt haha. Nu funkar det verkligen att göra goda bakverk och det är så coolt och skönt.
En annan sak som däremot inte är varken cool eller skön det är att jag redan plöjt igenom hela Sex and the City-boxen. Jag saknar dom! Tjejerna på Manhattan. Funderar starkt på att börja om med säsong 1 igen, haha.
Men inte idag. Nu är det sängen som gäller. Ögonen går i kors och jag hör hur sängen riktigt skriker på mih där inne i sovrummet.
Det är så grymt att jag går och lägger mig tidigare och tidigare för varje dag i veckan som går. Underbart!
Hoppas ni haft en bra tisdag. Min har varit otroligt seg och nästan lite tråkig. Men när jag gick ifrån jobbet kl 17 kände jag att jag trivs bra där. Det har varit en bra dag ändå lixom.
Slänger upp en bild på mina semlor och konstaterar att det är en himla tur att dom inte ska delta i någon skönhetstävling..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0