Stockholm för 154kr!

Det är en nöjd tjej som skriver just nu. Bokade precis biljetter upp till Stockholm och fick tag i rena kapet.
334kr för både mig och mamma, det är ju helt galet bra. Imorgon är det dags att boka hemresan.
Sj släpper sina billigare biljetter 90 dagar innan avresa, för er som inte visste det (tex jag om jag inte haft en uppdaterad pojkvän). Så himla bra lixom. Dock kommer biljetterna hem bli aningen dyrare eftersom vi reser hem på en söndag. Men har vi tagit oss dit för 334kr så är det verkligen inte hela världen om hemresan blir några kronor dyrare.
Lycklig tjej med andra ord! Vi ska inte dit förrän i början på maj men jag längtar ändå. Vet att det kommer bli så himla grymt.
Bästa presenten/julklappen, typ. Fast den slåss med många andra julklappar jag fick i år. Så otroligt nöjd!
Men julen har vi lämnat bakom oss nu, inte sant. Jag som tjatade som en tok innan julen tänker inte tjatat hål i huvudet på er efter julen också.
Jag ska faktiskt inte tjatat mer idag, alls. Tänkte krypa ner under täcket och kolla på ett avsnitt Sex and the city. Vad annars en söndagkväll?
Klockan ringer alldeles för tidigt imorgon så det är bäst att försöka somna i tid.
Dock tror jag att det kan bli en riktigt bra måndag imorgon. Trots att det faktiskt är just måndag, klockan ringer på tok för tidigt och trots att min Mikael åker till Malmö och inte kommer hem förrän på torsdag, så kan det bli en bra måndag.
Vi gör den bra om inte annat!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0