50 timmars arbetsvecka, puh?

Söndagen är snart över, för min del slutar den typ nu. Det har blivit dags att krypa ner under täcket och sova! Sova, sova, sova enda fram till kl 5 imorgon då min klockan så snällt kommer att ringa. Hm, helgen gick precis lika fort som alltid men egentligen är det inget att klaga på för veckan kommer också svischa förbi. Hoppas jag iallafall. Jag vet att jag tjatar men jag har en lång arbets-vecka framför mig nu. Skall jobba en si sådär 50 timmar. Pappa, han tycker jag är klen som går och åmar mig inör den här veckan men för mig, som knappt jobbat 40timmars veckor den sista tiden (innan mitt nya jobb) tycker det här är helt galet! Men, jag jobbade ju 45 timmar förrförra veckan och jag överlevde. Så 5 timmar extra är ju ingenting. Jag oroar mig inte men på nått sätt kan jag ändå inte sluta tänka på att jag ska jobba mycket. Hoppas på en bra helg när veckan lider mot sitt slut så skall nog även jag överleva. Låter som jag har värsta persen framför mig, haha. Så illa är det inte! Blir najs att få lönen i februari sen. Jag vet ju en tjej som kommer att bli glad då. Vi var som sagt ute på en långpromenad i det sköna vädret förut. Var ute i ca 1 timme, väldigt skönt! Slänger upp lite bilder från våran vandring så hörs vi imorgon. Har även inbokat lite träningspass i veckan som jag ser fram emot. Så även om jag inte känner mig så taggad på ny vecka precis just nu, så kör vi ändå!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0