Grabbkväll och shopping?

Det är en trött men väldigt nöjd tjej som skriver ett litet inlägg såhär innan sängdags.
Yes, det blir en ganska tidigt, eller kanske mer normal säng-gång idag med tanke på att det är lördag. Har haft en superbra helg hittills för min del gör det ingenting att det är söndag imorgon.
Jag har ett träningspass inbokat, mitt på dagen. Mitt livs första zumba-pass. Ska bli kul!
Jag tycker fortfarande det låter och känns helt sjukt att jag redan en dag innan är taggad inför ett träningspass. Nånting har ju hänt!
Har har grabbkväll idag. Jag och grabbarna lagade tacos, käkade den såklart, kollade på Gladiatorerna (dreglade lite över Toro, han är ju inte direkt ful!) och spelade lite tv-spel. Käkade efterrätt gjorde vi också, lchf såklart och vet ni vad? Den gick hem hos alla killarna. Inte illa! Tyckte själv att den var jättegod och den kommer definitivt att göras igen!
Kanske inte världens roligaste blogginlägg för att vara en lördag. Men ärligt talat så är jag så fruktansvärt trött och har verkligen sett fram emot en lugn och skön helg. Kanske börjar bli gammal?
Äsch, det är ingen risk. Har redan planerat att göra stan osäker nästa helg.
Så sätter jag mig för ett blogginlägg då, blir det betydligt roligare.
Jag gillar även att vi kan tagga fest och utgång redan en vecka innan haha! Bra planering av oss.

Var iväg en sväng idag med och shoppade lite. Faktiskt ingeting till mig själv, på det sättet utan allting var till lägenheten och oj, vad bra det blev! Så himla nöjd med allting som blev köpt. Chilli är en grymt bra butik!
Dit ska vi fler gånger. Blev sugen på att köpa större lägenheten bara för att få inreda mera, haha.
När jag har vunnit pengar, då kanske det kan bli aktuellt!...
Men fick bla köpt mig världens mysigaste filt! Äntligen blev den min. Har suktat efter en sån länge,länge men tyckt att dom varit för dyra. Men med hjälp Chilli's rea så blev den, en tvättkorg, 3 ljusstakar och en tång (köksredskap) mina. Lycklig tjej!
Med det ville jag säga god natt.


Kommentarer
Du heter? Tanja

sån filt harjag också. dom är supermysiga=)

2012-01-31 @ 18:44:48
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0