Kvällens höjdpunkt!

Alltså, jag har hittat det, kvällens höjdpunkt. Att lägga sig i soffan med tre kuddar bakom sig, det är otroligt noga att det är just tre stycken, ett täcke på sig (alltså ingen filt), en kopp te och Sex and the City. Lovely!
Det är nog så jag har överlevt den här veckan, vet inte vad det har varit med mig riktigt.
Men imorgon är det fredag och då överlever jag alltid!
Det blir antagligen middag och massa mys i stan med Mikael, Jimmy och Sofia. Sedan hem till oss för lite annat, bla spela spel haha. Kan bli mysigt!
Eller alltså, det där lät ju fel. Det BLIR mysigt men jag syftade på spelen, är ingen direkt spelfantast.
Kanske för att vi inte har några roliga?
Ja, ja. Det är kväll nu, vilket betyder att jag redan bäddat in mig i täcket med tre kuddar bakom ryggen och är redo för lite SATC.
Ha en go kväll, vi hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0