Mr. Big och annat

Det är en hel del saker som snurrar i min skalle såhär på kvällskvisten. Det är alltid när jag ska sova som tankarna snurrar som mest. Vet att jag inte är ensam om detta! Hur som helst, vill dela med mig av lite snurr. Enjoy! Jag älskar att ha nyfärgat hår. Det finns ju inte mycket som slår just den känslan. För, den sista veckan har min otroligt fula utväxt varit allt jag sett. Kan ju säga redan nu att det endast är i-landsproblem som cirkulerar i skallen.. Men visst är det dom som är värst?! Finns massor i min värld, hela tiden. Så vi hoppar vidare. Detta är andra kvällen jag går och lägger mig å är arg på Mr. Big! Såhär kan vi ju inte ha det längre.. Trist att lägga sig arg lixom. Egentligen skulle jag kunna skriva en hel novell.. Ja, jag har fastnat totalt i den serien. Igen.. I just love it och mer behöver jag inte säga. Dags att sova egentligen, har en låååååång jobbdag framför mig imorgon. Men det gör inget, jag skall nog överleva den också. Det är ju snart helg! Får oftast helg-känsla när onsdagen passerat! Så snart så. Ärligt talat får jag spara mina sista tankar till en annan gång. Måste sova nu och det är lättare att skriva på datorn än på mobilen :) Imorgon säger jag nog hej till träningsvärken på riktigt. Men mer om det imorgon! God natt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0