Sengångare, gymkort och Mr.Big

Okej, vad är det som är fel egentligen? Jag är trött som en sengångare. Jag vet att dom inte är trötta, utan bara går långsamt. Eller dom sover väl mycket också? Hur som helst, jag bestämmer att dom är otroligt trötta och precis så trött är jag! Har faktiskt varit trött enda sedan imorse. Ändå hade jag till och med lite sovmorgon, började 6:30 istllet för 6:00 haha. As värd halvtimma! Trots den förfärliga trötthet så sitter jag och lyssnar efter träningsmusik. Konstig blandning. Har en ganska bra playlist nu för kommande power walks, crosstrainer (om vi nu får hit den) och annat som jag bestämt mig för att ta tag i. Jag sitter med världens träningsvärk. Eller så farlig är den inte, vill ju inte låta som en klenis. Men jo, den har gjort ont idag! Köpte mitt kort på Sportlife igår, så nu finns det inga dåliga ursäkter i ett år framöver. Det fick bli ett årskort faktiskt, hade rabatt genom jobbet på årskorten. Så därför! Men det är ju bara bra! Dock ser det inte ut att bli någon träning mer den här veckan ,eller jag har ju tänkt att träna till helgen men jag jobbar för fulla muggar veckan ut nu och ni vet ju redan hur kommande vecka ser ut. Det löser sig! Är bara så himla imponerad över att jag ens tänker på träning haha. Bara det är ett stort steg! Ett annat stort steg är att jag inte ens har kollat på ett endaste avsnitt av SATC idag. Jag tror att det beror på att jag fortfarande är arg på Mr.Big. Får se om jag orkar ta itu med det, haha! Direkt efter jobbet idag hämtade jag upp min prins, det är så mycket roligare nu när vi båda jobbar i Mölndal så att vi kan samåka. Vi åkte vägen om den omtalade pizzerian på Jungfruplatsen (Micke äter där med jobbet ibland och jag har hört talas om deras sjukt goda kebab i typ två år nu) och hämtade varsin kebabsallad. Ingen pizza eller rulle här inte! Och guess what? Den var helt galet god! Det var nått speciellt med den alltså. Tror att det är såsen som gör det. Nej, fy vad trött jag är. Blir kanske inte bättre av att jag bytte från min träningslista till min "mysigt värre" lista.. Ska nog krypa ner snart och bara mysa med mitt flufftäcke.

Kommentarer
Du heter? KusinaVitamina

Alla kommer svimma när du trippar fram på stranden!!

Love you :*



vestluund.wordpress.se

2012-01-18 @ 20:51:34
Du heter? Linis

Åh, älskling tack :D

Det hoppas jag bannemig, med denna träningsvärken så är det inte mer än rätt att ALLA på hela stranden faller ihop!

2012-01-18 @ 21:27:22
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0