Utklassade killarna igårkväll!

God morgon känns ju lite fel att säga fast att vi inte gjort mer än att äta frukost och hoppa i träningskläderna. Yes ni läste rätt, jag bytte precis om till mina sköna träningskläder, det är nämligen dags att ta en skön promenad i det helt galet sköna vädret. Dock har jag fått uppgifter om att det ska vara ganska så kallt. Så mössa, vantar och halsduk får åka på! Ligger faktiskt i soffan och bloggar från min nya mobil, som efter lite mer än två veckor inte känns så ny längre.. Men en sak kan jag säga, utan att ha bloggat klart, den slår min gamla HTC med hästlängder!! Igår hade vi en sån där klockren fredag. Vi kan nog till och med kalla den för perfekt! Jobbdagen gick ganska snabbt, som vanligt och efter jobbet tog jag vägen om affären för att handla mat till kvällen. Väl hemma var det läge att städa undan lite eftersom vi skulle få finbesök vid 20. Lägenheten blev fin, vi tog oss varsitt glas vin jag och Mikael och jag hoppade in i en lång varm dusch. Underbart! Redan där hade ju kvällen börjat bra :) Vid 20tiden kom Sofia och Jimmy hit och det börjades att laga tacos. Så otroligt gott blev det! Efter en massa prat och skratt spelade vi spelet, Med andra ord, och jag å fia klassade ut killarna totalt! Två vinster på raken! Boom! Sedan sov jag som en prinsessa hela natten, åt en grymt bra frukost beståendes av ägg och bacon och nu är det dags för promenix! Vi hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0