ZUMBAAAAA

Jag tror att jag har blivit zumbafrälst! Det var så otroligt jäkla roligt och gud vad svetten rann. Härligt!
Jag bestämde mig på passet, där och då för att söndagar blir min officiella zumba-dag. Helt klart!
Det ligger nämligen ett pass mitt på dagen, 12:45 - 13:45, varje söndag. Det är lättast att få plats på det passet.
Det är så satans fullbokat på de passen som ligger på eftermiddagarna mitt i veckan.
Dock gäller det då att dricka sig redlös på lördagen, för då blir 60 minuter zumba ganska onödigt.
Däremot kan man parta till det lite på fredagen. Så det löser sig!
Haha, låter precis som att jag är orolig men icke.
Det har blivit dags att hoppa in i duschen för min del. Jag har suttit i soffan en stund efter att jag kom hem från träningen och till och med fått i mig en liten snabb lunch. För gud vad hungrig jag blev efter passet. Märkte att den frukosten jag åt imorse inte riktigt räckte för ett träningspass. Man lär sig hela tiden!
Sist jag tränade såhär var jag inte riktigt lika insatt i kosten och vad jag stoppade i mig. Så jag tänkte inte på det på samma sätt som nu. Då märkte jag dock att man blir mer hungrig när man tränar ordentligt men då stoppade jag i mig lite vad som helst, inte okej. Idag slängde jag ihop en väldigt snabb och typisk lchf-lunch.
Färsjärpar, haricot verts och Arlas grill cheese stekte jag i stekpannan med smör. Till det hade vi kall bearnaiesås. As gott!
Mest för att stilla hungern, tyckte det kändes tidigt att äta middagen vid 15:30..
När vi ändå är inne på mat så blir det tacos till middag igen, otroligt gott skall det bli. Har verkligen fastnat för tacos!
Det är alltså resterna från igår som blir våran middag.
Efter duschen tänkte jag kanske baka någonting. Är otroligt baksugen så det är väl bara att passa på! Det går ju att frysa in.
Gud vad många vuxenpoäng jag plockade med detta inlägget. Inte klokt!
Men kost och träning är någonting som verkligen cirkulerar i min skalle just nu. Det bara är så!
Hoppas ni har en grym söndag, precis som jag!
Efter bakningen blir det soffan, min absolut mysigaste filt och Sex and the City. Love!

Kommentarer
Du heter? M

Svar:

Haha om du läser inlägget innan så förstår du väl att det är gipizza?!!!!!

2012-02-01 @ 18:16:45
URL: http://vestluund.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0