Drinks, drinks, drinks

Segaste söndagen på länge? Tror minsann det. Det är otroligt tråkigt väder också, blä på det. Men just idag gör inte vädret sådär jättemycket för efter en grym utgång igår ville jag ändå spendera söndagen på soffan, precis som jag gjort.
Hade en riktigt bra lördag idag och fredag med för den delen. I fredags var det grillning med min familj, det var farmor och farfar som stod för maten, riktigt gott. Mysigt var det också! Provade den nya 70%-iga chokladen ifrån Marabou med smak av Coconut, farligt god. Jag håller mig oftast till Lindts 85%-iga choklad så den där med bara 70% kändes ju ganska söt men otroligt god.

Till lördagen-
Jag hade bokat tid hos Sofia för att fylla på mina fransar, otroligt skönt att få det gjort. Nu är dom fina igen och jag kan flirta med dom som aldrig förr! Haha.
Efter det tog vi oss upp till Göteborg och in till stan. Mötte upp Mikael och lunchade på Kafe Kosmos, ni vet dom som har en helt egen GI och LCHF-meny. Otroligt gott även denna gången!
Sedan åkte vi hem till oss och vi gick ifrån att ha myskväll i tankarna till förfest och utgång. Himla trevligt!
Jag experimenterade lite med en drink till mig och fia, som bestod av bubbelvatten, alltså inte en massa sprite eller fruktsoda som man förr i tiden alltid blandade med och den blev helt otroligt god!
Sen är det ju såklart lite socker ifrån likören och spriten men blandar i men den blev så mycket lättare och fräschare drinken, coolt tyckte vi.
Sedan blev det som sagt utgång, mötte upp min ena kollega och sen dansade vi natten lång. Svetten rann och vi hade grymt kul!
Lina hade även förnuftet med sig igårkväll och drack några glas vatten emellan drinkarna. Så efter en lång sömn så vaknade jag och mådde riktigt bra. Alltid lika skönt sådär dagen efter!
Sen har jag såklart varit otroligt seg och trött idag men det hör ju till.
Det var lite gulligt förut för både jag och Mikael somnade förut, på varsit håll, jag i soffan och han i sängen. En välbehövlig två-timmars-nap! Tacos till middag och nu sitter vi här lite småsvettiga efter att ha kört en förbrännings-kvart med Paulo Roberto. Det gick lite segt men skönt att ha fått röra på sig lite. Den är sjukligt effektiv den där kvarten.
Mikael sitter klistrad framför tvn (Holland spelar ju...) så jag tänkte hoppa in i duschen och bädda ner mig i sängen med en film. Gott!


Kommentarer
Du heter? m

Ser gott ut!!

Angående bilden så kan du väl spara den? :)

2012-06-18 @ 00:18:04
URL: http://vestluund.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0