Galen tjej utan frukost!

Gaaah! Jag blir galen på blogg.se!!!!!!!!!!!!
Här sätter man sig tillrätta i soffan med nymålade naglar, bröd i ugnen som vi ska ha till senare och med tanken om att blogga om gårdagen samt dagen idag. 
Så loggar man in och så har dom gjort nån jävla uppdatering. Det kan väl vara trevligt, tänkte jag men väl inne på min blogg så hittar den inte min blogg. Under översikt och "mina bloggar" är det tomt. Det enda alternativet jag har är att "skapa en ny blogg". Utan frukost i magen var detta verkligen ingen bra kombo. Shit! Mitt humör gick från strålande till rasande på några sekunder. Hatar teknik-saker inte funkar. Dom ska bara funka, så är det!
Min betydligt lugnare sambo, som förövrigt är duktig och står och diskar i köket bad mig lugnt och sansat att rensa min "cookies" på datorn. Jag är ju såklart inställd på att det inte har med det att göra men vi får väl se.
Nu bloggar jag hur som helst ifrån hans dator, här var det minsann precis som vanligt då man loggade in!

Jag skall strax få frukost i min mage, jag är vrålhungrig. Så jag blir nog en glad tjej igen efter frukosten :)
Jag har som sagt precis målat naglarna, dom är rosa, fina och kommer matcha min klänning perfekt ikväll.
Midsommar firas på Tjörn i år, blir mysigt. Det skall grillas och drickas en massa vin, mums!
Men vi är inte där riktigt än. Först frukost, haha!
Sedan packa ihop det som skall med. Jag hade tänkt att träna innan men får se vad tiden räcker till. Fina Fia kommer hit vid 13 och då är tanken att vi ska packa in oss i bilen och åka upp mot Tjörn. 
Det blev en morgonpromenad igår innan jobbet samt en joggingtur i skogen på kvällen. Så det går nog ingen nöd på mig men jag hade velat ta en joggingrunda till idag och sen hoppa direkt in i duschen och in i bilen, typ. 
Det är min plan. Får se hur det går med den som sagt!
Jag har redan nu lugnat ner mig lite, stackars min sambo haha. Tur att han är så harmonisk :)
Nej hörni, frukost som sagt. Det här inlägget blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det är ju inte hela världen! 

Ha en trevlig midsommar!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0