Kan väl inte vara så svårt, eller?

Har en otroligt skön känsla i kroppen! Har precis fått i mig lite lunch, det blev en plock-sallad ifrån Ica. Gillar att dom har en sån där salladbar där du kan plocka ihop din egna sallad men jag tycker dom kan ha lite bättre koll på den. Det kan ju inte vara så svårt att personalen som går förbi slänger ett öga på om allt finns och så att det ser fräscht ut. Jag tyckte det var sådär idag. Salladen var helt slut, alltså grönsalladen, så jag frågade om det fanns möjlighet att fylla på den? Men det fanns det tyvärr inte, hon hade bara ruccola att fylla på med. Så tänkte jag "hallå, vi är i en matbutik, det finns ju en hel avdelning med grönsaker lite längre bort?" Men icke, jag fick snällt ta lite ruccolablad och se glad ut. Fyllde på med andra gottigheter så det gick ingen nöd på mig! :)

Har innan dess hunnit träna, blev en sväng på Sportlife idag, otroligt skönt. Har ju tränat ute och hemma det senaste så det var sjukt längesen jag var där. Men eftersom vädret var i tråkigaste laget förut så fick det bli en runda på gymmet. Skönt då det inte var så mycket folk där!
Har till och med hunnit in på apoteket och imorse efter frukosten så diskade jag och gjorde köket skinande rent. Inte illa! Nu är det dags för en go dusch och sen tar vi nog en kaffe på det.
Har lite annat smått och gott att pilla med och så åkte nya numret av Mat och Hälsa med hem ifrån Ica :)
Vi hörs senare!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0