Näst intill o-god.

Skön start på dagen!
Fick precis i mig min frukost, naturell yoghurt med några hallon, linfrön och lite lite kruskakli. En kopp grönt te till det så nu är jag mätt :)
Jag laddar inför ett tränings-pass men frukosten får sjunka ner lite först.
Ni förstår inte vilken djävulsk träningsvärk jag drogs med igår. Jag gillar träningsvärk, det är gott att veta att man rört på sig ordentligt men den värken jag hade igår var näst intill o-god. FY!
Men, efter en dags vila, förutom jobbet där jag går en hel del, så känns det mycket bättre idag.
Dock har träningsvärken i armarna trätt fram mer idag men det gör inget.
Jag har inte riktigt bestämt mig för vad eller hur jag ska träna idag. Vädret är otroligt tråkigt, grått som vanligt känns det som. Men det regnar inte, så det får man väl vara glad över...
Vi hörs senare!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0