Perfekt - as bra!

Go kväll!
Återigen, dags att krypa ner i sängen. Känns som att jag börjar mina inlägg så typ 90% av gångerna? Men jag har inte haft tid till bloggen förrän nu, tiden springer ju verkligen iväg. Påtal om springa så var jag ute och joggade förut och fy fan vad bra det kändes! Jag satte som mål igår att jag skulle kunna jogga hela den ena slingan, det kändes som ett rimligt mål att sikta på och något som jag skulle kunna nå ganska så snabbt, med lite träning. Men vet ni vad? Jag provade att jogga den idag och JAG SPRANG HELA RUNDAN!! Fy tusan vad bra :D
Den skall springas några gånger till sedan hoppas jag kunna avancera. Är otroligt taggad och lättad över att jogging kan vara så skönt, avslappnande och enkelt när man gör rätt. När man inte tror att man är värsta atleten och tar ut sig som fan första gången så att man nästan dör och aldrig mer vill springa i hela sitt liv. Det är ungefär så jag gjort tidigare. Har förstått att det är ganska vanligt! Så det känns ju lite bättre. Men efter att ha läst lite "löpar-gudier" och lagt upp en plan för mig själv så har det gått riktigt bra. Stolt tjej!
Efter träningen så blev det en go dusch och sedan en otroligt enkel middag. Ett kokt ägg, en klick keso med salladskrydda på, två skivor munsö-korv, 4 skivor kokt skinka, 4 cocktail tomater, lite sallad och en paprika-bit, för att vara exakt! Mycket protein och lite kolhydrater - perfekt :)

Behövde helt enkelt dela med mig av min lycka kring träningen! Bloggen handlar ju faktiskt om tankar och jag hade gärna skrivit några rader till men jag måste komma i säng nu. Klockan ringer 5 imorgon. På tok för tidigt!
Men, what to do?
Skönt med fredag hur som helst. Man borde vara ledig vare onsdag sådär mitt i veckan. As bra!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0