Rabarber och student

God morgon känns faktiskt lite sent att säga, även för mig som fortfarande är hemma och är sjukis. Jag gick nämligen upp strax efter 9 och har redan hunnit både duscha och äta frukost.
Fruskosten idag, som för övrigt var supergod, bestod av smoothie med kombon hallon-rabarber. Gott!
Vad tror vi om en smoothie med bara rabarber? Blir kanske surt men man kan ju väga upp det med lite sötningsmedel, eller hur? Jag är kanske lite av en rabarber-tok. Det är så himla gott! Luktar gott gör dom också.

Snart kommer min sambo hem ifrån jobbet. Otroligt skönt att inte behöva vänta enda till kl 17 i eftermiddag, det är ju inte super-kul att vara ensam hemma när man är sjuk. Men faktum är att idag känner jag mig bättre, tjoho!
Jag bestämde mig för det igår att nu jäklar ska jag bli frisk. Jag är långt ifrån 100% menjag känner mig bättre och det är skönt. Det är nämligen dags för student idag. Mikaels kusin springer ut om några timmar och jag är faktiskt avundsjuk, haha. Vill göra om den dagen igen, igen och igen. 
Jag tar med mig panodil och håller låg profil så ska jag nog överleva. Vill ju inte missa hennes student pga jag är sjuk! Nån måtta får det vara.
Så jag skall strac börja göra mig iordning. Vad tar man på sig lixom? Det är typ 13 grader ute och hyffsat soligt. Jag vet inte hur länge vi ska stå ute men jag ska vara en smart tjej och ta på mig min nya jacka. 
Jag har i allafall nymålade naglar, det är ju ett plus. Annars känner jag mig ganska så risig, haha. Hostar och har mig, blä! Men det är nog påväg bort så jag klagar inte.
Hoppas ni får en fin fredag och en grym helg. Min blir som sagt lugn! :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0