Stor variation?

Färdig-tränad, färdig-duschad och alldeles om någon sekund är jag även färdig-äten. Inte illa pinkat!
Rester ifrån gårdagens middag fick det bli till lunch och salladen som egentligen är en annan variant av pizza-sallad (men mycket godare) var så mycket godare idag. Kan ni tänka er. Lycko mig som ska få äta den till middag sen också, haha. Variationen blir inte bättre än så. Jag jobbar till kl 20 ikväll igen och äter idag middag på jobbet. Jag börjar nämligen 6 imorgon så jag måste komma i säng i tid, helst kl 21. Puh!
Men detta är nog sista gången i mitt liv som jag har dom här knasiga jobb-tiderna. Så jag står ut!
Efter jobbet kl 10 imorgon skall jag sticka direkt ut till Torslanda och jobba på mitt andra jobb. 
Kör järnet innan sommaren här nu, gillar det!
Påtal om järnet så blev det en runda blandad med powerwalk och jogging i 45 minuter. Mycket jobbigare idag än var det var sist. Men det är sjukt hur mycket energi man får såhär efteråt. Allting känns bra, helt plötsligt!
Imorgon efter jobbet, slutar i en lite mer human tid då, kl 15:00, så tänkte jag ge mig på ett pass med Paulo.
Träningsvärken ville inte riktigt det idag och sen så fanns inte tiden, för nu har det blivit dags att sticka till jobbet!

Ha en grym dag allihopa, vi hörs.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0