Berättar mer imorgon!..

Det får blir ett super-kort-mega-snabbt inlägg nu. Det är nämligen dags att släcka lampan, stänga av datorn och säga hej till John blund. Började tidigt idag och börjat tidigt imorgon. Fick inte riktigt den sömnen som jag behövde inatt dock men det är lugnt. Jag har lärt mig, eller håller på att lära mig, att inte stressa upp mig över sådant. Förr kunde jag bli superstressad av att jag tex, inte kunde somna. Eller av att jag vaknade flera gånger på natten. Det sista alternativet stressar mig fortfarande. Men jag jobbar på det! Det är ju inte mer än att man får ta igen den sömnen en annan natt, helt enkelt. Typ som den natten jag har framför mig nu. Fy tusan vad jag ska sova!
Jobbade 6-18 idag och jag jobbar 6-16:30 imorgon, puh, snacka om rivstart! Som ni då förstår var jag tillbaka på jobbet idag. Otroligt skönt, tyckte jag.
Jag har en hel helg att berätta om och visa bilder ifrån. I lördags tog nämligen jag och Mikael X2000 ner till Köpenhamn och tillbringade dagen, natten och hela söndagen där. Helt jävla underbart! (För att sammanfatta hela helgen i ett ord.)
Så, mina vänner. Jag får berätta om våran alldeles perfekta helg i Köpenhamn och Nyhavn en annan dag.
Som tex imorgon. Efter jobbet imorgon åker jag hem till Lilleby. Känns bra att kunna säga/skriva så. Jag har nämligen flyttat idag. Hem, till mamma och pappa. Det har nämligen blivit dags att stamrenovera och få nytt badrum. Så, jag kommer att bo här en hel del. Mikael jobbar i Stockholm några dagar nu men sen får vi se om han också tar sitt lilla pick och pack och gör oss sällskap här.
För min del känns det bara kul och mysigt.
Och imorgon åker pappa till Danmark för att jobba. Så det blir jag och mamma! Och vovven såklart.
Kan även avslöja att det vankas tacos till middag. Perfekt!
Vi hörs.

Kommentarer
Du heter? Anna

Kul!!

Jag väntar på en berättelse ifrån köpenhamn =))

2012-03-27 @ 12:49:02
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0