OPI-lack

Det har blivit dags att måla naglarna men först ett litet inlägg!
Det har varit en väldigt bra torsdag, som alla andra torsdagar. Förutom en dum sak, det blev ingen träning som vi hade planerat. Det körde helt enkelt ihop sig men det är inte hela världen, vi ska träna imorgon. Jag är så jäkla sugen på att komma igång igen, efter att ha varit sjuk i en hel evighet!
Jag känner mig fortfarande seg och inte helt hundra så min tanke var att gå en sväng på bandet alternativt crosstrainern och sen gymma lite på maskinerna. Då får jag inte upp min puls på samma sätt som på ett zumba-pass men rör ändå på mig. Om ni förstår! För jag vill inte köra stenhårt än, ska bli helt bra först. Det är min plan!
Imorgon har jag en himla go dag framför mig, jobbmässigt. Sitter på kontoret hela dagen, 9-14:30, perfekt fredag!
Om vi ska hoppa över till lite lchf-snack så kan jag berätta att jag åt pasta och köttfärssås till middag.
Väldigt gott faktiskt, hade inga direkta förväntningar på pastan så det blev väldigt bra.
Jag provade att göra den där lchf-pastan som snurrat runt bland en massa lchf-bloggar den senaste tiden. Det blev bra som pasta men frågan är om det inte blir bättre att ha som tortillas bröd eller tunnbröd.
Skall absolut prova att ha det som bröd, någon gång den kommande tiden. Har nämligen läst recept på det också och efter att ha gjort en laddning så kan jag nog tycka att det hellre ska ätas som bröd. Helt enkelt!
Recepet slänger jag upp, för er som vill prova. Det var otroligt enkelt att göra och innehåller endast 3 ingredienser. A piece of cake, alltså .
Tänkte också lägga upp en bild på lite härliga OPI-nagellack som jag inte hade tackat nej till. Inte allihopa men det glittriga längst ner i högra hörnet är superfint. Själv äger jag två lack ifrån OPI och är otroligt nöjd med dom.
Hade gärna köpt flera men det får bli en annan gång!
Idag blir det ett mörklila, är inte riktigt redo att sätta vårfärg på naglarna än.
En hemsk tanke slog mig idag och nu kommer säkert en del av er att skratta. Men det är faktiskt inte kul!
Jag har tre stycken jättefina, verkligen superfina nagellack som är typ, rosa och det ena är aprikos. Riktigt vår och sommarfint med andra ord. Nu råkar jag ha rött hår och idag slog det mig att det kommer att skära sig. Haha!
Jo, lite roligt är det. För vem fan tänker på sånt, nu? När våren knappt har börjat. Eller, vem tänker på sånt över huvud taget kanske? Men det bara slog mig. Mitt röda hår med dom fina rosa nagellacken går inte ihop. Antagligen får jag skita i det.
Behöve bara få det ur mig! Jag blev plötsligt otroligt trött, så nu är det naglarna som gäller sedan säääängen. Dock inte precis efter varandra för det blir aldrig bra. Man tror att man ska klara av det, så är man as försiktig, tills man smetar ut lacket på någon nagel och blir as irriterad, haha.
Nu räcker med nagel-snack!
Vi hörs.



Kommentarer
Du heter? Anna

Kan tänka mig att det är skönt att komma hem emellanåt, så blir det nog ofta när man bor i en större stad. Vilka underbara nagellack, sjukt fina!

Jag måste testa lchfpastan, har velat de ett tag nu så det är dags känner jag =)Nu tar jag helg, sååå skönt!

Ha en fin helg!

2012-03-02 @ 20:30:23
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0