Positivt bitter!

Godkväll!
Jag har precis fått i mig lite middag, bättre sent än aldrig tänker jag! Det blev en supergod tacos-gratäng som jag slängde ihop lite snabbt och lätt.
Receptet på den kan jag lägga upp sedan (framför allt så att Glimman också kan slänga ihop en gratäng, haha).
Det går ju väldigt snabbt att göra gratäng och man kan ju egentligen slänga i det man hittar i kylskåpet. Lite som pyttipanna fast i ugnen. Vet inte vad jag svamlar om!..
Det har varit en otroligt snurrig tisdag för min del. Bra men snurrig! Det började redan imorse och jag känner att har morgonen börjat knasigt så hänger resten av dagen med. Samtidigt som jag kan tänka att har dagen börjat dåligt så kan den ju bara bli bättre, right?
Den gick hur som helst snabbt, som vanligt och det var skönt med tanke på hur otroligt trött jag har varit, hela dagen!
Skall försöka att komma i säng i tid idag men jag hade tänkt att få tag i mamma och pappa på skype och växla några ord med dom. Det har inte riktigt passat eftersom jag går och lägger mig så tidigt på kvällarna och dom är 6 timmar efter oss. Men imorgon börjar jag kl 12, så jag har en liten sovmorgon framför mig. Dock hade jag tänkt att träna innan jobbet imorgon men det är en annan femma.
Så jag sitter helt enkelt här och försöker hålla mig vaken.
Kanske ska göra mig en kopp te, det sitter aldrig fel. Det passar ju extra bra idag med tanke på vädret. Det är verkligen höst-rusk ute. Dock ganska varmt men det hjälps ju inte när det regnar hela tiden.
Är i huset även denna kväll, det är mysigt men börjar bli lite ensamt. Imorgon, efter jobbet, tar jag med mig vovven hem till lägenheten. Vi är ju lediga på torsdag och Micke är ledig på fredag och sedan är det ju helg. Toppen!
Det var allt för nu. Slänger upp receptet strax! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0