Två Converse + 4 O.P.I-lack rikare!

Då var denna helgen över, låter lite sorgligt men det är helt okej för imorgon kommer äntligen mamma och pappa hem och då blir jag bla två par Converse-skor, samt 4 O.P.I-nagellack rikare och det är ju inte helt fel. På en måndag!
Jag blev otroligt trött så jag tänkte faktiskt tacka för mig och krypa ner under täcket.
Sover sista natten i huset inatt, för den här perioden i alla fall sen är det slut med hundvaktande och badrumsrenoveringar så att jag kan flytta hem till våran fina lägenhet igen och få allting i ordning. På riktigt alltså.
Skall bli otroligt skönt.
Annars har helgen som sagt varit riktigt bra och vi avslutade den med en middag hos Mikaels pappa. Det blev grillat och det satt otroligt fint. Vi satt såklart ute och sommarkänslorna fanns där precis hela tiden. Underbart!
Jobbar 10-18 imorgon, efter det blir det middag med min fina familj. Skall krama ihjäl mamma när jag ser henne. Ja, jag är en riktig mamma-gris. Kommer nog alltid att vara det! Men vad tusan gör det?
Med dom orden tackar jag för mig och så hörs vi en annan dag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0