Lite tankar kring träning och kost, typ.

God morgon! För min del är det ingen god morgon, faktiskt. Jag skulle varit på gymmet nu ju men jag vaknade tidigt imorse med konstig hals och täppt näsa. Jag är vad man kan kalla för vrålförkyld! Jag tog ju en kopp te igårkväll och lade mig tidigt för att få sova ordentligt och förhopningsvis sova bort förkylningen men icke.
Efter träningen igår kände jag mig konstig, konstig i hela kroppen. Kan inte förklara hur men jag mådde helt enkelt inte helt bra. Jag körde inte sten hårt igår på träningen eftersom jag mådde lite si sådär under dagen men eftersom jag inte hade ont i halsen utan bara var täppt i näsan så tänkte jag att jag kunde köra ändå.
Men, jag hoppar helt enkelt träningen idag. Får se om jag får ihop en träning imorgon efter jobbet istället men då hade jag planer på att färga håret. Det är nämligen akut!
Min plan är att träna 5ggr i veckan numera och hittills har det gått riktigt bra! Är faktiskt stolt över mig själv och glad, glad över att det blivit en del av min vardag och något som jag faktiskt vill göra. Inte något som jag måste göra!*
Det är ett stort steg! Sen, när vi nu ändå är inne på planer kring träning och kost så tänkte jag köra ett lchf-race på 4 veckor där jag är lite strikt. Har hittat ett 4 veckors-schema med frukost, lunch och middag. En massa nya recept med andra ord! Det skall bli riktigt kul och jag skall försöka att dela med mig så mycket som möjligt.
Det blir då vi fått lite ordning hemma och faktiskt bor på ett ställe. Är riktigt laddad, skall bli kul att prova och jag vill verkligen se resultat.
När vi ändå är inne på träning, hit och dit så kan jag dela med mig av en bild och ett tips på en produkt som en annan tjej har tipsat om, på facebook och som jag är lite sugen på att klicka hem.
Det är ingen livsnödvändig sak men den är otroligt praktiskt och faktiskt snygg! Det låter väl bra? Det är en shaker med tre olika "fack" så att du inte behöver blanda allting med en gång utan kan blanda/shakea (?) precis när du ska äta det istället. Smart!

Finns på fitnessguru.se och priset ligger på 79kr.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0