Utmaning och sprillans nytt badrum

Go kväll!
Just precis nu är det faktiskt en go kväll, jag sitter nyduschad i sängen, redo att krypa ner. Vovven har redan somnat, i mammas säng. Vi är i Lilleby och skall sova här inatt. Det blir så mycket lättare på morgonen och dagen när hunden får vara hemma, här i huset.
Jag börjar ganska tidigt imorgon så egentligen är det läggdags nu men jag ville ändå skriva några rader.
Det har varit en mycket lugn helg, otroligt skönt faktiskt. Badrummet, håll i er nu, är faktiskt färdigt och det är jättefint! Det jobbiga med att ha stam-renoveringen färdig är att allting och då menar jag verkligen hela lägenheten måste städas. Så därför har det varit en lugn helg. En riktig städ-helg!
Men det har resulterat i en otroligt fin lägenhet som jag inte ville lämna när det var dags att åka hit, till huset.
Egentligen har jag en hel del att skriva av mig om men jag känner inte för det just nu. Det får komma någon dag, kanske imorgondå jag har mer tid och ork till det. Fick ett otroligt tråkigt besked i fredags och sanningen är att jag har nog inte fattat riktigt än. Svårt att skriva om det då.
Jag är trots allt på bra humör och är ändå nöjd med helgen. Vi började med våran, eller egentligen är det jag men min sambo får snällt hänga med, på min 4 veckors lchf-utmaning, som vi faktiskt kan kalla den.
Vi började igpår så det har än så länge bara gått två dagar men dom dagarna har gått riktigt bra!
Inga problem lixom. Det är ju i stort sett samma som innan men lite striktare och jag har mer koll känner jag. Jag känner mig taggad och det gör ju hur mycket som helst!
Så emellan all städning har det blivit någras nya maträtter, allihopa har varit supergoda hittills. Idag tog vi oss även en långpromenad med vovven i skogen. Vi var ute i nästan 2 timmar, otroligt skönt och jag hade min nyaste snygg-träningsbyxor på mig, haha.
Bra söndag med andra ord!
Nu är tanken att jag ska lägga mig för att sova. Får se hur det går med den saken!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0