Ost och skinkpaj - LCHF/GI

Medans jag väntar på att Mikael ska ta sig hem och jag ska börja med maten tänkte jag slänga upp en bild på gårdagens middag. Löjligt enkel och supergod!

Ost och skinkpaj (Förstår inte varför den döps till skinkpaj när det inte är en endaste liten skinka i)
Stek ca 200g bacon, tärnad eller skivad. Blanda ihop 3dl grädde, 1dl riven västerbottenost och 6 äg. Salta och peppra. Lägg broccoli och bladspenat i botten på en smörad pajform. Strö över bacon och häll sedan över grädde och äggblandningen. Hyst in i ugnen i 200c ca 30 min. KLART!
Det var så jag gjorde, sedan kan man sjävklart variera den i all oändlighet.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0