Mat jag aldrig tröttnar på - LCHF

Godkväll! En middag jag aldrig kan få nog av är lax i ugnen, där du blandar creme fraiche, pesto och feta ost och täcker laxen med. In i ugnen ca 20min i 225graders värme. Svårare än så är det inte och det är så galet gott, det är inte klokt egentligen. Lätt en av mina favoriträtter! Kan ni gissa vad jag åt till middag idag? Haha. En laxfilé med lite go pestoröra och en enkel sallad till det. Kändes konstigt och nästan lite deppigt att laga mat till en person. En endaste liten Lina. Jag är nog inte skapt att bo själv, som jag faktiskt hävdade förra veckan att jag visst skulle klara av och trivas med. Får nog ändra mig på den punkten! Är glad över min fina sambo och smålängtar lite till torsdagkväll då han kommer hem ifrån våran huvudstad. Bara för att mysa lite extra tänkte jag fortsätta min musikstund som jag haft enda sen jag kom hem, ta en dusch, tända lite ljus och kanske, om jag orkar (inte pga lathet utan mätthet) lyxa till det med lite hallon och grädde. Smaskigt värre! Har tagit kort på min goda middag bara för eran skull, njut! :)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0