Otroligt seg torsdag.

Det är en otroligt seg dag idag. Det känns som att den går i slowmotion och jag vill faktiskt inget annat än vara utomlands just nu. Det är lixom mitten på maj månad och det är 8 grader ute!!... Det är helt galet.
Det blåser, regnar och är grått ute. Känns som höst, igen.
Aningens negativ idag kanske men det går man vara ibland. Min plan är att gå en promenad med hunden och sedan kolla på film.
Det är ju jobb imorgon, innan jag kan ta helg.
Jag har dock gjort lite nyttigheter idag. Jag har slängt ihop en müsli, det var inte så svårt och den blev riktigt god. Provade den nyss med lite naturell yoghurt.
Har även hunnit att äta lunch, rester ifrån min tacogratäng tillsammans med en sallad. Perfekt lunch!
Jag har snart ätit en vecka av min 4a veckors lchf-utmaning som jag valt att kalla den. Det är som sagt ett 4a veckors schema med recept till både frukost, lunch och middag. Efter 5 dagar så ställde jag mig på vågen imorse, för första gången sedan startvikten och det visade sig att jag tappat 2 kilo. Kändes otroligt peppande, jag måste se resultat för att fortsätta. Så minus 2 kilo var grymt!!
Det visar att det går åt rätt håll, perfekt.
Det är dock lite svårt att få till det med både frukost, lunch och middag alla dagar. Det är olika beroende på hur jag jobbar. Men det som är så bra med lchf är att ma nlätt håller sig mätt! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0